Strasznie lubię akcje konkursowe, które umożliwiają spełnianie marzeń. Sam chętnie wziąłbym udział w konkursie, w którym do wygrania byłby tydzień w Madrycie wraz z wizytą na Santiago Bernabeu. Niestety takich konkursów jest mało, ale.. Nie ma tego złego.
Bridgestone, największy na świecie producent opon przygotował nie lada gratkę dla fanów motoryzacji i podróży. Gratkę w postaci interaktywnej kampanii zatutyłowanej “Byliśmy już wszędzie”. Kampanii koncetrującej się na zabawie, wykorzystującej możliwie największą ilość interakcji z fanami. Nawet główny motyw muzyczny jest dopasowany do całości kampanii. Utwór, a właściwie cover piosenki Johnego Casha, „Byłem wszędzie człowieku” stanowi podkład pod filmy promocyjne i konkursowe.
Cała kampania ma na celu inspirować pragnienie ucieczki od codziennego życia, odkrywania nowych miejsc. Dla tych, którzy chcą zmienić swoje dotychczasowe życie w podróż zachęcam do odwiedzenia strony beeneverywhere.eu, która jest wizytówką całej kampanii.
Kampania koncentruje się wokół historii jednego bohatera, który porzuca swoje dotychczasowe życie i pracę na rzecz poznawania świata. W pewnym momencie po prostu wychodzi z pracy, wsiada na motor i realizuje swoje marzenia. Skądś to znam (pozdrowienia dla Włóczykija). Film zachęca do poznawania nowych miejsc, zdobywania nowych doświadczeń.
Film pokazuje, że warto czasami wyjść z naszej strefy komfortu i udać się na poszukiwanie nowych doświadczeń. Film zabiera nas w podróż i pozostawia nas z pragnieniem uczynienia czegoś dla siebie, a dodatkowo podczas oglądania filmu możemy brać udział w kilku interaktywnych grach. Zrobić pięknej dziewczynie tatuaż ze swoim imieniem, czy też stworzyć własną wyprawę samochodową na bazie zdjęć z profili społecznościowych.
Mówiąc wprost. Zachęcam do zabawy: [blomedia_0023555]http://bzzvid.com/22140[/blomedia_0023555]
Dodaj komentarz