Autor: Przemysław Śmit |
18.08.2012
Nie trzeba być sponsorem największych imprez sportowych, nie trzeba reklamować się na koszulkach najlepszych sportowców, nie trzeba wiele by zrobić świetną reklamę. Gotarade dzięki umiejętnej współpracy z najszybszym człowiekiem na ziemi Usainem Boltem i reklamie ze świetnym przekazem pokazuje jak wiele można zrobić niewielkim nakładem.
Prawdopodobnie reklama nie będzie miała takiego zasięgu jak te wypuszczane ze stajni Adidasa czy Nike’a, ale na pewno dotrze do odpowiedniej grupy docelowej.
Podobne artykuły
Od dłuższego czasu mam problem z kontuzjami. Jak nie kolano tak nadgarstki, jak nie nadgarstki to znów kolano… I tak w kółko.
Autor: Przemysław Śmit
28.08.2013
FitnessNa YouTube jest zupełnie inny internetowy świat. Z reguły jest to świat do dupy, bo związany z kretyńskimi wideo dla nastolatków, ale w kilku przypadkach można natrafić na coś bardzo cennego. Ta sztuka udała się i mnie kilka miesięcy temu, gdy znalazłem kanał Fitappy. Znacie?
Autor: Przemysław Śmit
Naszym zadaniem jest przekonanie niećwiczących do tego, by zaczęli ćwiczyć oraz utrzymanie motywacji u tych, którzy robią to regularnie. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdemu chce się przeczytać tekst, zawierający więcej niż 1000 znaków. Stąd pomysł na post graficzny (nie bójcie się, szafiarkami nie zostaniemy) – swoją drogą nie pierwszy. Kiedyś zrobiliśmy już […]
Autor: Przemysław Śmit
Zawsze marzyłeś o sprawności, wyglądzie i olbrzymiej sile, jaką dysponują komandosi? Jeśli tak, to musisz zainteresować się treningiem CrossFit.
Autor: Przemysław Śmit